11 Ağustos 2009 Salı

*Başka Bir Yüzde Kaybolmak! - The Portrait Art



Hep resim yapmak istemişimdir.Belkide bu istek annemden geliyordur.Zamanında ressam olmak istemiş.O zamanki cehalet ve siyasal kargaşa buna engel olmuş.Resimlerini gördüm inanamadım. Bizim TRT deki bonus kafa amcamız vardı(Bob Ross),onun çizimlerine benziyor.

Genelde doğa resimleri çizmiş.Ama ben yüz portresi çizimlerine hastayım.Başka bir yüzü çizerken kaybolmak ve geri gelmek!Geldiğinde karşında yeni bir arkadaş bulmak!Fazlasıyla huzur verici.Derslerde oturduğum sıranın ,başarılı yada deil ,birtakım karakalem çalışmalarıyla kaplanması benim can sıkıntımı aldığının en büyük kanıtı olsa gerek.Yeteneğim varmı bilinmez.Ama keşke bu işi bi ucundan tutsaymışım.Bugun bu videoyu izlerken dedim bunu.Dalıp gitmişim çizime.Hanfendi zaten güzel çiziyor birde çizdiği kişi Megan Fox olunca defalarca izledim.Buyrun;

(youtube'a the portrait art yazınca bir sürü örneği çıkar keyfini çıkarın)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder